21.06.2021

Zetels gebruikersraad sectie leveranciers

Naar aanleiding van 2 vacatures in de Gebruikersraad sectie Leveranciers van Vereniging ROB, is de heer Adrie Valentijn, Carprof Valentijn B.V., voorgedragen door BOVAG-Onafhankelijk Autobedrijven en de heer Rahid Goedar, Louwman Dealer Group, is voorgedragen door BOVAG-Autodealers voor benoeming van een zetel.

Als lid van Vereniging ROB in deze sectie, wordt u in de gelegenheid gesteld om invloed uit te oefenen op de samenstelling van de gebruikersraad sectie leveranciers. Graag zouden wij van u als lid vernemen of u deze kandidatuur ondersteunt. U ontvangt op 8 september 2021 per e-mail het verzoek om uw stem uit te brengen.

Indien u uw bedrijf kandidaat wilt stellen voor een zetel in de gebruikersraad, dan kunt u dit melden bij het verenigingssecretariaat via secretariaat@verenigingrob.nl. U heeft hiervoor tot uiterlijk 25 augustus 2021 de gelegenheid.

Overzicht kandidaten met profiel
Adrie Valentijn, Eigenaar Carprof Valentijn B.V.
Rahid Goedar, Regiomanager Services & Operations Regio Amsterdam