06.10.2022

Verkiezing Gebruikersraad sectie LEV

Naar aanleiding van twee vacatures in de Gebruikersraad sectie Leveranciers, is de heer B. van Vliet, De Waal Autoverhuur, voorgedragen door BOVAG Verhuur en de heer T. de Vos, HSD BV, is voorgedragen door BOVAG Autodealers voor benoeming van een zetel.

Als lid van Vereniging ROB in deze sectie, wordt u in de gelegenheid gesteld om invloed uit te oefenen op de samenstelling van de gebruikersraad sectie Leveranciers. Graag zouden wij van u als lid vernemen of u deze kandidatuur ondersteunt. U ontvangt op 2 november 2022 per e-mail het verzoek om uw stem uit te brengen.

Indien u uw bedrijf kandidaat wilt stellen voor één van deze zetels in de gebruikersraad, dan kunt u dit melden bij het verenigingssecretariaat via secretariaat@verenigingrob.nl. U heeft hiervoor tot uiterlijk 26 oktober 2022 de gelegenheid.

Overzicht kandidaten met profiel
B. van Vliet, De Waal Autoverhuur