22.02.2018

Vereniging ROB overstijgt 750.000 actieve leasecontracten

Het afgelopen jaar heeft de Vereniging ROB in het teken gestaan van vernieuwing en vooruitgang. Zo is de huisstijl volledig vernieuwd, is er gewerkt aan een eigen inlogportaal en wordt ROB-Net nu volledig gehost in de Microsoft Azure omgeving. Hierdoor is het systeem veilig, flexibel en zeer toegankelijk voor vernieuwingen in de software. Alle inspanningen werden afgelopen week beloond doordat het aantal actieve leasecontracten dat in ROB-Net verwerkt wordt maar liefst de 750.000 passeerde.

Uiterst prettig werken

De Vereniging ROB zet zich dagelijks in voor een systeem waar zowel de leveranciers als de leasemaatschappijen uiterst prettig mee kunnen werken. Inmiddels gaat zij een nieuwe fase in door ontwikkeling, beheer en support onder hetzelfde dak te vestigen. Het letterlijke dak, want sinds 1 februari is de Vereniging ROB vanuit het BOVAG-huis in Bunnik verhuisd naar ‘De Curve’ aan de Linnaeusweg 2 in IJsselstein.

Toekomst

Raymond Grether, directeur van de vereniging, is enorm blij met deze mijlpaal. “Dat we inmiddels meer dan 750.000 leasecontracten met onze service ondersteunen, geeft aan dat ROB-Net het toonaangevende systeem in de markt is, innoverend en efficiënt. Wij geloven dat de technologische en digitale mogelijkheden nog lang niet uitgeput zijn. Daarom is onze focus gericht op vooruitgang; verbeteren waar mogelijk, opdat alle stakeholders optimaal bediend worden. Vandaag én morgen.”

Betrouwbaar en zorgvuldig

ROB-Net is hét systeem voor de administratieve communicatie tussen leasemaatschappij en leverancier op het gebied van Reparatie, Onderhoud, Banden en Vervangend Vervoer. Grether vervolgt; “Van deze dienstverlening maken 65 leasemaatschappijen en 4.650 automotive leveranciers gebruik. Het ROB-Net systeem verwerkt jaarlijks circa 2,5 miljoen werkopdrachten en facturen. Zorgvuldigheid, efficiency, veiligheid, gemak en snelheid staan bij Vereniging ROB voorop. Daardoor is een betrouwbaar en toekomstvast systeem ontstaan, waar leasemaatschappijen en leveranciers optimaal gebruik van kunnen maken.