30.10.2017

Nieuwe positionering; samen vooruitgang!

Het is zover! De Vereniging ROB bestaat 15 jaar en dat moet gevierd worden. De afgelopen tijd heeft de overgang van ROB-Net naar de Microsoft Azure omgeving centraal gestaan. Daarnaast is er veel aandacht besteed aan de verdere technische ontwikkeling van het systeem zodat het gebruiksgemak continue verbetert.

Bij alle vernieuwingen van de laatste tijd, hoort ook een nieuwe uitstraling. Hierbij heeft de vereniging de hulp ingeschakeld van het positioneringsbureau DailyBrand.

Zij hebben de vereniging geanalyseerd en hierbij een bijpassende, frisse en vernieuwende huisstijl ontworpen.

Zoals u ziet is naast het logo en beeldvorming, ook de website van de Vereniging ROB vernieuwd. Daarnaast is de aanduiding veranderd van www.rob-net.nl naar www.verenigingrob.nl. De Vereniging ROB staat namelijk voor meer dan alleen ROB-Net. Samen vooruitgang, samen inzicht en samen efficiƫnt. Een sterk samenwerkingsverband van leasemaatschappijen en leveranciers om het proces van Reparatie, Onderhoud, Banden en Vervangend Vervoer zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Wij hopen nog voor een lange tijd samen te werken aan het innovatieve ROB-Net. Samen betrokken en samen succesvol!